niedziela, 24 listopada 2013

NIEDZIELNY PORANEK

Witam Was wszytkich :) jak Wasz niedzielny poranek ?? u mnie nawet nawet :) maluchy wstały o
7:00 .... :) , juz po śniadanku , grzecznie się bawią , Wiktor ma teraz faze na układanie puzzli , mam więc troszkę spokoju , oczywiście póki mały Miłoszek nie zaczyna mu zabierac i burzyć :) wtedy zaczyna sie mały sajgon .... Mąż niestety dziś też pracuje ... czasem mnie to wkurza , że cały czas proszą jego skoro jest tylu innych pracowników  o ale cóż :/  mąż pociesza mnie , że przynajmniej są z tego korzyści finansowe , może i tak ale smutno bez niego w domku :).
Dziś zaprezentuje Wam część moich prac , mianowicie będą to bombki  wykonane  techniką decoupage , bardzo fajny sposób dekoracji ... tzw technika serwetkowa . Bombki to nie jedyna praca jaką mozna wykonać , tą techniką można ozdobić chyba wszystko : pudełka , świece, kartki, szkło, drewno , papier , nawet meble :) ja narazie zaczynam od drobnych rzeczy także zaprazam do zapoznania się z moimi pracami.. Miałam już nawet pierwsze zamówienie ... klientka była zadowolona co bardzo mnie cieszy :)


tak więc oto moje bombeczki :











a teraz biorę sie za bombkę z zig zakiem zamówienie od mojego Wiktorka :)
Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz